onsdag 20 oktober 2010

Kvällsbloggar lite...

Har haft en schysst kväll, käkat tacos och som vanligt tittat på Kungarna av Tylösand!
Kom hem och frös som en galning förut....så jag tände lite ljus och gjorde mys här hemma för mig och katterna. Orkade inte göra ett skit ikväll...

Nu sitter jag och pratar med folk på MSN och lyssnar musik. Varför i helvete missade jag Familjen på Arvika i somras? Måste ha varit full....Man missar inte Familjen bara sådär. Dålig stil Cecilia!



Snart blir det sängen, eller ja, om en timme eller så...är ju som ni vet en nattmänniska! Torsdag imorgon, ska handla present till min storasyster som fyller år på fredag. Så då ska vi dit och käka och fira henne. Kommer ihåg sist hon fyllde år, då berättade hon att hon var gravid! Och ut kom världens finaste lille pojk. Det var det känslosammaste ögonblicket i mitt liv när hon berättade det, blev så glad och jag kunde inte sluta gråta. Jag älskar mina syskonbarn mer än allt annat i världen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar