onsdag 20 oktober 2010

Nyss kommit hem...

...till en trött och lite smått gnällig sambo...han ska snart åka och jobba men verkar inte riktig att ha vaknat än :) Skulle aldrig palla med att jobba som han gör....

Jag ska strax dra mig mot stallet...får se om jag rider ikväll, så himla blåsigt och kallt. Dom har ju till och med sagt på vädret att det ska komma 5 cm snö idag.............F*N säger jag om det! äN Så länge är det ingen snö men minsta lilla snöflinga jag ser och jag får psykbryt och ställer mig och skriker....jag vill inte ha nån snö än på ett par månader.....usch nej!

nu ska jag strax ta och byta om, vill helst bara ta en varm dusch och dra på mig mjukisbyxor och lägga mig i soffan och  fundera över livet....ligga och pilla lite navelludd....hehe.
Men det har man inte tid men, nej...Måste ju ta hand om lilla hästen.


Ikväll blir det Kungarna av Tylösand och tacos.....
snart helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar