torsdag 27 januari 2011

Äntligen kan jag blogga igen!

Äntligen kan jag blogga igen! Vår dator drabbades av virus men nu verkar den fungera som den ska.
Mycket har hänt under tiden jag tog en ofrivillig bloggpaus, för mycket för att jag ska kunna återberätta allt :) Men det har varit bra och allt rullar på som det ska, har mycket roligt framför mig som jag ser fram emot enormt mycket! Kan inte vänta....mer om det om några månader...hihi.

I mars drar jag och min älskade sambo åka till Liverpool! Vi fick det i julklapp av min fantastiska familj, ska bli superkul, framför allt att besöka Beatlesmuseét...vilken upplevelse! Mycket kort kommer tas för att senare laddas upp på bloggen, lovar!

 Svante har vuxit och blivit stor pojke nu...men fortfarande mattes lilla bebis, det kommer han alltid vara!

Är glad över att jag äntligen kan blogga igen...för som jag skrev - har en enormt rolig sak framför mig i vår och då kan jag behöva skriva av mig om alla tankar och planer...men det avslöjar jag inte än....kanske efter Liverpool....ska vara lite hemlig med det ett tag till för er som inte redan vet vad det är jag pratar om....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar