onsdag 15 september 2010

...fan vad pinsamt...

...med Skånefruarna på kanal fem.....skäms bara av att se på det...hur pinsamt som helst. Dom tror dom lver värsta American life men....i Skåne? Nääe....hehe...


Ikväll har Andreas och jag gått Viaspåret, det var skönt att promenera lite! Sen handlade vi lite och väl hemma igen gjorde jag kycklingwok och nudlar till middag! Var skitgott....sen blev det Idol :)

Nu sover han så det är jag och katterna.....men jag borde också lägga mig snart för jag börjar sju imorgon! Farligt tidigt, men Andreas lovade att ringa och väcka mig imorgon så jag inte försover mig! Har en tendens att vara lite för trött vissa dagar....inte bra!

Skönt att sluta tidigt imorgon! Då j*vlar ska jag minsann städa!

Nu lite mer TV innan sängen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar