fredag 17 september 2010

Fredag! ...äntligen...

Har nog aldrig njutit så av en fredagskväll som denna vecka...har vart en jobbig vecka så nu ska det bli härligt med helg! Imorgon blir det party hos Millan, en asskön brud som bor i Örebro...så jag måste till Systemet och så måste jag fixa naglarna! Får inte glömmas :)

Nu tittar jag på Idol, bra skit! Jag är heeeelt såld på han polisen....vet inte än vad han heter men läcker som tusan är han! Men i år är det många som är bra, blir en kul höst....skäms för att säga det men Idol följer jag slaviskt.....hm....med tanke på att jag är en rockbrud som helst hänger i geggan på festivaler så är det lite pinsamt att erkänna det.....hehe, passar inte in med min image....men som sagt....många duktiga!

Ikväll blir det lugnt för min del, hemma och se på TV...Andreas är med några kompisar så jag är ensam...

funderar på att se duellen mellan Sahlin och Reinfeldt sen....kan blir underhållande!

Ha en gó fredag!
Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar