fredag 17 september 2010

Funderar lite...

Jag anser att jag börjar bli "för vuxen"....vart tog min galna sida vägen? Nu är jag lite tillbaka dragen och försiktig och säger ofta "Jag är för gammal för sånt där"...med "sånt där" menar jag allting jag var när jag var 18 år...Då var jag vild! Jag sket i vad alla sa och tyckte om mig, jag körde mitt race vare sig folk gillade det eller ej...jag kunde supa mig full och dansa på bordet en hel natt utan att vakna med bakfylleångest dagen efter....vad har hänt? vart tog min ungdom vägen? Håller jag på att bli tant? Jag är 24 år.....24 j*vla år och blev den jag sa att jag aldrig skulle bli.....why? Jag var ju iskall förr.....körde min grej....måste man bli "tråkig" bara för att man är vuxen? Kan man inte vara lite galen ibland i alla fall...? Många av mina vänner gifter sig, förlovar sig och skaffar barn. Men jag då? Jag är långt ifrån där än, jag vill vara ung lite till, men i vissas ögon är jag "för gammal" för att härja runt som en 18åring...

Jag har en j*vla ålderskris tror jag. Jag är för f*n fortfarande ung ju, vad är det med mig?
Imorgon blir det upp till bevis, finns "gamla" Cissi kvar? J*vlar vad jag ska härja, bort med alla vuxenfasoner!.....Min sambo är dock väldigt vuxen så han blir alltid arg på mig om jag är full och omogen....men...man lever bara en gång, eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar