måndag 20 september 2010

lustigt...

hur en dag kan vända från skitdålig till bra?
Fick ett jävligt bra avslut på denna dag, och nu känns allt helt lugnt igen.

borde inte kännas bra, men det gör det och jag kan inte hjälpa det!
tokcissi.

Just det, för att återgå till mitt inlägg där jag skrev om att jag blivit så tantig på sista tiden, ni skulle sett mig i lördags.....då släppte jag loss som f*n ska ni veta ;) Inga hämningar, inget tal om att jag är "för gammal", bara fullt j*vla ös. Bra gjort tycker jag! Allvarlig och seriös kan man vara på jobbet och i övriga situtationer där man måste vara det...eller hur?

Kanske inte kan vara lika vrickad som jockiboi.se ´(tummen upp för honom, han äger, har tidigare hyllt honom i min blogg) men lite i alla fall....lite vågad och busig, och det kan man väl säga att jag var i helgen. Kändes kul!

Om ni kollar in jockiboi, checka hans webbserie "Skägg".....man garvar röven av sig. Så J*VLA kul. Att rekomendera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar