tisdag 14 september 2010

Hemma på en liten rast.

Det är en väldigt stor fördel med att bo så nära jobbet, man kan gå hem på rasten och komma ifrån en stund, då orkar man lite mer på eftermiddagen sen...
Möttes av två glada katter när jag klev innanför dörren, min fina tjejer, vad jag tycker om dom!
Ska sätta mp3´n på laddning innan jag drar tillbaka till jobbet, ska till örebro efter jobbet och då kan det vara schysst med lite Millencolin i hörlurarna den halvtimmen man åker buss, för det finns inget tråkigare än att åka buss, och allt blir faktiskt roligare med bra musik :)

Ikväll blir det som sagt dressyrträning, kul! Och lite familjemys förstås. Ska väl fixa matlåda till älsklingen också :) får se vad det blir....

Nu ska jag läsa lite bloggar sista kvarten av min rast.
Hade fint, tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar