onsdag 1 september 2010

fixat naglarna och haft hemmamys.

Har haft en bra dag idag. Har snyggat till mina naglar bland annat, har inga snygga naglar så j
ag får fejka till det, men det är ju såååå fint med långa naglar och sen fransk manikyr på det....så nu får vi hoppas på att det håller sig så i en vecka eller två :)


ag får fejka till det, men det är ju såååå fint med långa naglar och sen fransk manikyr på det....så nu får vi hoppas på att det håller sig så i en vecka eller två :)



Har inte hänt så mycket idag, har jobbat och varit i stallet, tvättat en maskin och lagat spagetti och köttfärssås till middag! Imorgon ska jag troligtvis hem till Sofie med Maria...vi får se. Mår inte helt hundra eftersom jag inte har snusat på över ett dygn....men jag klarar det fint tycker jag. Trodde det skulle bli värre....Jag har en en stöttande sambo så det ska nog gå vägen....hoppas jag!



Längtar till helgen. Då blir det bio/middag/bar/eller vad faaan det nu blir tillsammans med älsklingen, länge sen!




Sängen nu......nattinatt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar