tisdag 31 augusti 2010

Lite upppdatering innan bedtime...

Har haft en lååång dag. Först jobb, den Örebro, sen stall med mocking och dressyrpass med Mulle......kom hem vid halv tio och kände mig väligt seg så jag orkade inte laga mat, men jag var väldigt hungrig så jag beställde faktiskt en kycklingsallad....men jag åt inte upp allt för det var inte så jättegod måste jag säga....men men...mättade för ikväll i alla fall!

Imorgon ska jag och Andreas ut och promenera igen.....det blev ju 5 km igår så vi kör väl på det imorgon med! Det är verkligen en enkel och billig sak att göra tillsammans :)

Jag bestämde mig igår för att sluta snusa idag. Hjälp mig vad jobbigt det är. Känner mig helt "stirrig" och jag skulle kunna ge nästan vad som helst för en snus.......men....det gäller att härda ut första veckan, så jag ska vara envis! Jag vill sluta så nu är det dax!

....men nu är det nog dax att krypa ner i sängen....är glad att jag har börjat bli kvällstrött igen....allting känns mycket lättare då....nattinatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar