måndag 16 augusti 2010

Winnerbäck igår!

....Han var sååå himla bra! Bästa konserten jag sett med honom och det är en hel del jag sett :)
Det var ett halvår sen sist och jag hade glömt hur bra han är...så jag var som i sjunde himlen igår!


I morse var ögonlocken väldigt tunga när klockan ringde. Andreas väckte mig halv fyra i morse när han skulle jobba. Jag hade slocknat med kläderna på i soffan så jag förflyttade mig till sängen och sov väldigt gott dom sista timmarna.....tog emot att kliva upp när klockan ringde.


Snart dax för stallet! Ska rida fina Mulle...sen blir det hem för att samla ork för att försöka städa mitt hem. Har ju en sambo som fyller år på onsdag och då blir det lite besök av vänner och familj så det måste vara fint då! Längtar som fan över att få ge honom presenten. Måste få hans min på bild när jag överlämnar min bästa present....men min älskling är värd det....för ingen är så fin som han....


På onsdag släpps Ludwig Bells skiva! Ett måste! Om ni inte hört honom - Lyssna in en låt som heter "Kärlek slutar alltid med bråk" ...såååå bra!


Kaffe nu, sen stallet!......måste bara kolla in Amirs blogg (gaybloggen.com)....han är sååå skönt! Skit kul kille!


Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar