tisdag 10 augusti 2010

Mitt första blogginlägg.....

Spännande! Jag har aldrig gjort detta förr, så ha lite tålamod, så småningom kommer jag nog lära mig hur allt detta funkar! ...min blogg kommer handla om mitt galna liv och allt som det medför, om min familj, mina vänner och självklart mina älskade djur som det troligtvis kommer handla mest om :)

Ikväll sitter jag ensam i lägenheten, Andreas jobbar och katterna sover. Idag har det inte hänt något speciellt, jobbat och varit i stallet, red min fina häst, Mulle, i det fina solskensvädret.

Nu är det lite slapp framför Tvn, har blivit extremt kvällspigg sista året och går aldrig och lägger mig före halv ett.....kan helt enkelt inte sova. Har precis börjat läsa en bok jag köpta för ett tag sen som heter Inspärrad av Teresa Cooper. Det är en verklighetsbaserad bok som handlar om barnmisshandel. Jag läser enbart verklighetsbaserade böcker....den verkar bra. Kan redovisa sen när jag läst ut den om den var bra eller ej :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar