fredag 20 augusti 2010

Fredagsmys...

Fullt upp denna vecka, men äntligen är det fredag! Sitter i soffan och surfar runt lite på olika bloggar och slötittar lite på TV´n...Andreas är ute med kompisar men jag hade ingen ork att följa med så jag blev kvar hemma....skönt!

I onsdags fyllde han 23 år! Nu kan jag ju faktiskt skriva vad han fick av mig, han ska få provköra ferrari eller en lamborghini....visste inte vilken av dom han gillade bäst så han får välja. Hoppas att han kommer njuta av åkturen, han såg väldigt glad ut när han fick presenten :) ...jag är nöjd över den gåvan, ville ge honom nånting som visar hur mkt jag faktiskt älskar honom och vad han betyder för mig.

Annars i veckan har det inte hänt så mkt. Imorgon kommer Andreas familj hit och ska fira att han har fyllt, på morgonen ska jag hänga med min lillasyster på tävling. Ska vara där och heja på henne lite!

Sen får vi se vad som händer, känner för att gå på fest....får se om nån har något på gång.
Vore kul....ska höra mig för lite!

Funderar på sängen snart tror jag. Helt plötsligt blev jag väldigt trött. Det är konstigt det där, på vardagskvällarna när jag borde vara trött är jag jättepigg, men på helgen är jag helt död på kvällen. Kan det inte vara tvärtom?

Jaja.....nu ska jag kela med mina goskatter!
Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar