torsdag 26 augusti 2010

Haft några jobbiga dagar....

...och har väl det fortfarande lite tufft, men nu kände jag för att skriva lite....måste ju rycka upp mig lite!
Har tränat dressyr för Annika idag. Det var kämpigt men det gick bra tycker jag, är nöjd!

Fick hem en film som jag beställt igår, Instängd 2, inte skitbra, hade nog högre förväntningar eftersom ettan var så bra...tvåan är lite...lam. Inget att rekommendera, men den kostade bara 29 kr så det var ingen större förlust.

Andreas jobbar natt så det är jag och katterna ikväll. Har Saga på ena sidan och Stina på andra....mina små prinsessor!

I helgen ska jag ha lite tjejkväll med Maria, se på film och prata skit. Det var länge sen det bara var hon och jag så det ska bli sjukt kul!! Hon är min bästa vän, den bästa man kan ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar