måndag 16 augusti 2010

Mysig hemmakväll med sambo och katter!

Min gulliga man hade gjort i ordning bakad potatis till oss när jag kom hem från stallet, så vi gjorde lite mys framför soffan med tända ljus och så...
Nu ligger min lilla Saga nära intill mig och spinner och har det hur bra som helst, det måste vara härligt att vara katt - inga bekymmer, bara massa kärlek och kel hela dagarna!


Andreas har gått och lagt sig och jag sitter som vanligt uppe ett par timmar till pga min förbaskade förmåga att alltid vara trött på eftermiddagen men inte på kvällen....suck!
Om det ändå vore något bra på Tv.....men inte det heller. Får gosa med Saga i stället. Kanske läsa lite?
Vi får se...
 Imorgon blir det till att handla lite inför Andreas födelsedag! Woohoo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar