onsdag 11 augusti 2010

Hemma en sväng innan stallet....

Så, nu har jag slutat jobba för dagen. Var en lååång dag idag...den gick väldigt segt. Så jag är hemma och tar en kaffe innan det bär av till stallet. Ska rida Berra idag, han är en skitfin dressyrhäst. Sen blir det en sväng till maxi och inhanda kattsand...


Nästa vecka fyller Andreas år....har världens bästa present till honom! längtar tills jag får ge bort den :)
...tänker inte säga vad det är för det kan ju hända att han kollar in min blogg. På tal om det kommer han sucka tungt åt att jag skaffat en egen blogg, för han fattar inte grejen med att blogga :)

Saga mår bra idag, matte med för den delen. Drömde värsta mardrömmen om den traumatiska händelsen vi genomled i natt. Det är konstigt hur mycket man hinner tänka på två sekunder......usch, det var otäckt!

På fredag är det dressyrträning för Annika med Mulle :) ska bli skoj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar