lördag 21 augusti 2010

Kalaslördag!

Idag har Andreas familj och släkt varit här och firat att han fyllt år! Hans mormor är så söt, hon hade sytt en jeansväska till mig. Vad hon inte visste var att jag en längre tid velat ha en sån! Den var skitsnygg med prickigt foder. Den kommer användas ofta och vårdas ömt. Riktigt fint.

Sitter just nu och halvt engagerat tittar på "världarnas krig" samtidigt som jag lyssnar på bra svensk popmusik och läser syrrans blogg!

Andreas är ute med kompisar så datorn är min vän ikväll. Saga och Stina sover så dom vill inte umgås med mig inte....

Längtar redan till nästa sommar och håller febrilt tummarna för att Arvikafestivalen inte går i konkurs! Vi hade världens bästa camp i år, Camp Random. Nästa sommar planerar vi att återförenas och ha ännu roligare än i år, så det vore ju för hemskt om det inte blev av...jag älskar Arvika. Känns som hösten, vintern och våren kommer bli tre långa årstider....suck!

Imorgon hoppas jag att det blir ridträning för Lotta. Annars händer inte mycket. Ska väl städa och tvätta lite så det är fint till veckan när man varken har lust,tid eller ork att göra det...

Och såklart...lite mys med Andreas måste det ju bli också, eftersom han jobbar natt hela nästa vecka...

Ska höra med syrran om vi ska ta och börja träna nästa vecka....har ett antal kilo som jag vill gå ner...Varför är det så svårt att gå upp i vikt men så svårt att gå ner?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar