söndag 19 september 2010

Sliten och sjuk.

F*n vilket ös igår! Skitroligt hos Millan....Kom hem vid tre, men jag hade lätt pallat en timma till :)
Det var massa roligt folk där och som vanligt värsta draget....men det känns att det var en hård natt idag.....herrugud, har aldrig varit så sliten efter en fest som jag är nu......men jag har feber också...så det gör ju inte saken lättare!

Men som sagt, kvällen var kanon! Alltid kul hos henne!

Väntar in Andreas nu, han är med Anton, dom har vart i Sthlm och köpt bil....ska orka mig iväg till mamma och pappa strax.....

Har röstat idag, ska blir spännande! röstade moderaterna rakt igenom.....och dom verkar ligga bra till.....får hålla tummarna! 
Imorgon lär jag väl vara hemma från jobbet, så tråkigt, men Anderas jobbar natt så han är hemma på dagen...hatar att vara sjuk, så j*vla trist att sitta hemma.....hoppas jag kan jobba snart igen!

Sitter och lyssnar på Håkan Hellström, han är ju så himla bra! Har inte lyssnat på honom på länge och förstår inte varför jag inte lyssnat mer på honom....han är ju såååå bra, verkligen bra texter....


Men, Ludwig Bell är fortfarande bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar