onsdag 22 september 2010

Mina katter....

....driver mig till vansinne just nu! Dom är överallt! All kärlek till min gullungar, men f*n vad dom härjar på kvällarna.....låg i soffan och kollade på Idol och rätt som det är så springer Saga rätt över mig som en galning med klorna utfällda....ajaj. Shit vad arg jag blev. Kan katter ha damp? I så fall har mina det....garanterat. J*vla busungar!

Haft en mysig dag på jobbet, rätt soft, på förmiddagen var vi ute i skogen på promenad och jag gick och plocka kottar med en kille på ett år. Mys :) hehe....
Sen hade vi filmtajm och såg på GretaGris....hehe.....ibland har man ett bra soft jobb.

Efter jobbet hade jag lite kvatlitetstid med Andreas som jag knappt sett denna vecka, innan jag drog till stallet och tränade lite.....skönt!

Sen drog jag ut på en liten joggingtur i Åbytorp. Duktigt Cissi! Gjorde det mkt förr och det kändes att det var länge sen om jag säger så.....hm. Skärpning nu, får inte slappa till mig....måste verkligen komma igång och träna ordentligt igen!

Jockiboi på Tv ikväll......så j*vla snygg kille....Cissi gillar´t!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar