söndag 12 december 2010

Lite söndagsmys...


...men jag känner mig trött och hängig idag.....halsontet och förkylningen är tillbaka igen...suck...ett himla elände...alltid ska jag drabbas av en massa äckliga baciller...det får man på köpet när man har ett sånt fantastiskt jobb som jag har....

Ska fixa något att äta nu, sen ska jag göra rent mitt kök och duscha och så, för sen bär det av till Maria..

Hade en sån härlig ridtur idag! Galopperade i snön med Mulle...fick världens energikick av det! Skithärlig upplevelse, och Mulle hade jättekul...brallade lite med mig emellan åt men han gör aldrig något som jag inte kan hantera, han är så snäll....men jag blev lite sur på honom när han för andra gången på kort tid sparkade till mig på knäet...Ajajaj...ont!

Men det är smällar man får ta...hästar är ju som sagt inga maskiner :)

Mat nu, magen kurrar! Kanske ska ta och tända det trejde ljuset också? Tiden går så fort att man inte hänger med..

Läskigt det där med bomben i Stockholm förresten...Vart är världen på väg? Hur blev det såhär egentligen? SKRÄMMANDE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar