torsdag 9 december 2010

Pannkaka och soffmys.

Haft en riktigt myskväll med min lilla familj bestående av två vilda hårbollar och finaste sambon...
Dagen har rullat på bra, hade en lagom fartfylld dag på jobbet och sen lite hästtid i stallet! Var duktig och städade av i köket när jag kom hem också....Duktig Cissi! Hatar disk...men jag pallade inte att se den eftersom jag skulle steka pannkakor till kvällsmat...sen blev det lyxfällan på tv....vilka jävla nötter det finns.....hon hade en skuld på en halv miljon på typ....skitgrejer....bara för att hon gillade att shoppa som hon sa...herregud...hur kan man somna om kvällarna med såna skulder?

Fredag imorgon! Hoppas grymt mycket på krogen imorgon...ska försöka övertyga en polare om han ska med....Jockiboi - min favoritbloggare kommer! Jag måste vara där..men har ingen att gå med...så nu ska jag lägga in min finaste charm och gulla lite så får vi se vad som händer.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar