lördag 11 december 2010

Sjuk kissekatt...

...min lilla Svante är sjuk idag! Han hade feber i morse...det var en hemsk upplevelse för honom att ta tempen...lilla hjärtat! Sen när jag var i stallet hade han tydligen kräkts och var jättedålig i magen. Stackars min lilla bebis...nu ligger han i husses knä och vilar sig lite...där är det varmt och tryggt...han verkar må lite bättre nu eftersom han äter, det gjorde han nämligen inte i förmiddags...

Blev inget Frimis igår.....min kompis ändrade sig och Cissi missade självaste Jockiboi....suck och morr. Men jag fick en trevlig kväll i alla fall..följde med Andreas till hans kompisar och hängde där och läste två nyinköpta skvallertidningar...så nu är jag uppdaterad inom kändisvärlden för i alla fall en vecka framöver : )

Har tränat lite på egen hand med fina Mulle idag...var inte det lättaste vill jag säga...herregud, fick rida röven av mig för att få fram honom i galopp....men det är bra, för då fick jag träna ben och magmusklerna lite...kan behövas på denna förslappade kropp...haha. Sen gick jag in och hjälpta pappa att passa på dom två finaste barnen i hela världen samt fick lite mat....mysigt! Att umgås med en vild treåring i en timma kan vara ganska ansträngade för både kroppen och huvudet....mamma, pappa, barn för hela slanten...idag fick jag vara lillasyster :) Söt.

Ikväll blir det julbord och Hjalmarrevy med Andreas och hans jobb...ska bli skitkul! Alltid roligt när det dyker upp tillfällen att få ha fin klänning på sig! Så nu ska jag strax hoppa in i duschen och fixa i ordning mig..

Ha en schysst lördag - det ska jag ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar