söndag 12 december 2010

Trevlig kväll igår!

Det var riktigt kul igår, god mat och dyck och trevligt sällskap! Mycket bra :) Andreas hade också roligt, han älskar ju Hjalmar!

Idag ska jag försöka göra upp en någorlunda plan för min dag. Borde tvätta, städa mitt badrum och kök, dammsuga och skura golvet...det är ju bra mkt skönare att göra det idag istället för att ha det liggandes på axlarna i veckan....så ja, jag ska göra det idag...men först, eftersom det är så fint väder ute idag, ska jag självklart åka ut till stallet och rida ute i snön....galoppera i snö är en obeskrivlig känsla...det är en upplevelse som inte går att förklara...man får som ett lyckorus i hela kroppen. Så ska alltså min dag börja, då får jag en bra start på dagen!

Svante är sig själv igen..lilla gubben, det var hårt att se min lillkille så dålig - skönt att det blev bättre!

Borde börja handla julklappar snart...har bara handlat en och den är till lilla mamma...som alltid är jag ute i sista stund med att julhandla...och varje år säger jag att jag ska vara klar med det i god tid så jag slipper stressa, men....varje år blir det stress på stan en vecka före jul... Cissi i ett nötskal!

Andreas verkar trött idag...han sover fortfarande...kanske borde väcka honom innan jag drar? Han har inte tid att sova hela dagen ju...

Nu ska jag kila, hästen väntar...

Luciatåg med barnen på jobbet imorgon....vi har övat och övat....så nu blir det sankta lucia för hela slanten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar