måndag 6 december 2010

Nöjd...

Sitter och funderar över på hur bra jag faktiskt har det....jag är nöjd över att jag har lärt mig att man inte ska låta sig utnyttjas av folk bara för att ha vänner...jag väljer nu mera mina vänner med omsorg och vill inte hänga med folk som drar ner mig i skiten. Jag ser det som en stor utveckling hos mig själv eftersom jag förr stannade kvar hos folk trots att dom inte var bra för mig. Jag är glad över att jag har en sån fin familj som har hjälpt mig att bygga upp den strykan som får mig att våga stampa ner foten och säga ifrån.

Dom vänner jag har nu är fantastiska, skulle aldrig byta ut dom. Man märker verkligen villka som är äkta och inte...och för första gången i livet så känner jag på riktigt att jag enbart har äkta vänner, och det är en stor lycka för mig efter alla motgångar i livet. Alla jag har runt omkring mig i mitt liv nu, både vänner och familj, är bra för mig...och det är inte ofta jag stannar upp och tänker på det....men ikväll gör jag det, eftersom det sista tiden har vart en del drama...

Så till alla er, vänner och familjemedlemmar - jag kanske inte alltid är bra på att visa det, men jag är väldigt glad över att ni finns i mitt liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar