torsdag 7 oktober 2010

Äntligen helg!

I alla fall för min del eftersom jag tagit semester :)
Kom nyss hem från jobbet efter att ha avklarat årets fotografering med barnen....dom blev så fina och var så duktiga!

Nu bär det snart av hem till mamma för att hjälpa mamma med maten till festen imorgon. Det är mycket att stå i inför helgen, men det ska bli kul!

Men jag undrar hur i hela helvete jag ska hinna med allt idag. Ska tvätta och stryka kläder, klippa Andreas innan han åker och jobbar i eftermiddag, hjälpa mamma, rida och fixa allt annat i stallet. Sen ska jag hem, gärna få mat i magen....upp tidigt imorgon för att befinna mig på universitetet kl 10....innan det ska man se snygg och käck ut också....suck!

Längtar tills kvällen när festen börjar, då kan man äntligen fira och slappna av. Tror att alla i min familj är både stressade och lite nervösa....men jag får nog skylla mig själv lite för jag är alltid ute i sista sekunden med allt jag ska göra....så är det jämt, slår aldrig fel....måste sluta med sånt!


Nu ska jag gulla lite med min superstressade sambo. Kanske att jag hinner uppdatera ikväll!
Ha det gott i regnrusket,
Bye bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar