tisdag 5 oktober 2010

Ont i halsen....

...igen! Det är alla dessa j*vla dagisbacillerna......vill inte bli sjuk nu när vi ska fira syrran på fredag när hon doktorerar i kemi...kommer bli årets stora fest! :) Får kurera mig i ett par dagar och hoppas på att det lugnar sig...

Haft en stressig eftermiddag......var helt slut när jag kom hem! Men nu har jag fått mat i magen och har äntligen lite lugn och ro...

Jobbar faktiskt bara imorgon sen har jag tagit två semesterdagar pga att syrran ska ha sin fest....det är mkt att förbereda...och på fredag ska jag till Universitetet och lyssna på när hon redovisar sitt jobb hon hållt på med i nästan 5 år....kommer nog inte förstå så mkt, kemi var inte mitt starkaste ämne i skolan, hehe...men jag är väldigt stolt över henne och att hon har klarat det!
Har köpt en skitsnygg lila klänning som jag ska ha på mig...det är nog den snyggaste klänningen jag har...längtar tills jag får ha på mig den....lägger upp en bild på den i helgen :)

Nu blir det kattmys, facebook och tv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar