lördag 23 oktober 2010

Lördag igen!!

...och som vanligt sticker jag till stora staden Örebro för att träffa min gullegumma Millan för lite party :) Borde ta en paus snart från allt party...uh, kommer bli helt sliten snart ju! Ikväll blir det drinkar, mums!
Millan är så himla bra, inte lika falska och dryg som många tjejer kan vara. Jag tycker verkligen så mkt om henne!

Igår var vi och firade storasyster! Åt god middag och umgicks med familjen...det är kul att träffa mina bedårnade syskonbarn. Blir helt varm i hjärtat varje gång jag träffar dom....skulle göra vad som helst för dom!

Andreas mekar bil med sina vänner idag så han hänger inte med ikväll utan hämtar upp mig i natt!

Snart ska vi till Mariebergs köpcenter och köpa present till lilla mamma som fyller år imorgon, jag vet inte riktigt vad jag ska köpa men jag får gå runt och kika lite :)

Ska snart hoppa in i duschen och göra mig klar, Andreas kommer och hämtar mig kl hav två så jag måste fixa mig. Ska direkt till Millan efteråt. Så Dooleysflaskan åker med på en gång!

Ska bara ha lite mer mys med min Saga i soffan först. Älsklingskatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar