måndag 11 oktober 2010

Väntar...

...på j*vla tvättmasiken som aldrig vill bli klar. Har inget att ha på mig på jobbet imorgon så jag måste sitta uppe tills det är klart....suck.

Var sjuuukt trött i morse. Efter en hård helg är det förståeligt....Men jag fick en bra dag i alla fall när jag väl vaknade till liv och kom iväg till jobbet, men jag snoozade in i det sista...hehe..

Är det bara jag som tycker att alla stora bloggar har blivit så j*vla tråkiga? den enda som fortfarande är kul är jockiboi.se alla andra är så uttjatade....Förr följde jag många bloggar för det var kul och så men nu kanske jag läser storbloggarna en gång i veckan...dom har ju helt tappat konceptet med sina bloggar....nu känns det mest som dom helt desperat vill ha läsare.....Dåligt. Tur att Jockiboi håller måttet i alla fall så det finns nån som kan roa mig :)

Sitter i köket och bloggar idag...och på bordet brevid datorn ligger mina älsklingskatter och sover...dom ligger sked.....ser sååå mysigt ut. Finaste tjejerna i världen....tittade på kort på datorn från helgen då vi hämtade hem dom....då var dom såhär små:





Kan inte minnas att dom var så små....mina bebisälsklingar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar