måndag 25 oktober 2010

Inget bloggande igår...

...var för seg efter festen och så fyllde ju lilla mamma år :)

men som vanligt var det skitkul hos Millan! Roligaste festen på länge...men störningsjouren kom vid tre på morgonen så vi får dela på bötern...rätt självklart eftersom alla vi var lika delaktiga i allt oväsen i lägenheten, hehe.

Igår firade vi mamma som sagt. Hon fick en lila skjorta av mig och Andreas, hon blev jättefin i den! Mamma är så söt!

Idag har det varit en dag med mycket att göra...hann inte ens ta rast på jobbet. Men jag slutade tidigt, och det är ju skönt :) Åkte hem en stund och tog det lugnt en stund innan stallet.
Imorgon ska jag ut och gå med min storasyster och hennes hund. Ska bli mysigt, det är alltid härligt att umgås med familjen!
Ska även försöka "orka" med att fixa lite här hemma, det måste fixas innan helgen så det är gjort.
På tal om helgen, på lördag ska jag på Halloweenparty. Ska till Marieberg med Maria och leta outfit, ska vara vampyr tror jag, lite konservativt och vanligt, jag vet,   men jag ska vara en stilig vampyrkvinna med klass :) har en svart klänning som är skitläcker, ska bara fixa lite accesoarer, ett diadem, lite spindelnät att ha i håret, svårtmålade naglar, tänder förstås...hoppas att jag hittar några bra! ska kolla på leksaksaffären...får försöka komma ihåg att slänga upp en bild innan jag drar!

Ska bli kul, Millan, Putte och Andersson ska också med....hur blev det med det där att ta det lugnt nån helg? Hehe...får bli helgen efter det :) Hehe....gäller ju att ha kul medans man kan....

På onsdag efter Marieberg ska jag hem till Maria och se på skräckfilm...ska bli så kul att umgås med henne....var länge sen nu!

Shit, måste börja träna på riktigt nu. Borde komma i form lite mer, men jag har inte motivationen.....bläääe. Behöver en träningskompis tror jag.

Nu ska jag facebooka mig lite och sen blir det sägen...är sktitrött ikväll...kanske lika bra att lägga sig medan man är trött?

Först slänger jag upp en sjukt bra låt. Det är minnen från Arvikafestivalen 2007. Han inledde festivalen med en sjukt bra spelning på Arvika:

Nattinatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar