tisdag 12 oktober 2010

Lugn kväll...

Har ätit middag med älsklingen...var sjukt hungrig när jag kom hem från stallet, och jag frös nåt så grymt även fast jag hade varm jacka på mig. Har inte hunnit vänja mig vid denna j*vla kyla.

Längtar redan till helgen! Då kommer vår vän Samir hit och hälsar på! Vi lärde känna honom på Arvikafestivalen i somras när han erbjöd oss att bo i hans camp. Det ska bli så roligt att träffa honom igen, vi hade ju fyra väldigt fartfyllda och festliga dagar tillsammans sist vi sågs!

Måste städa här hemma innan dess. Som det ser ut nu kan man inte bjuda hem nån....hehe. Får fixa det här i veckan. Funderar på fredag. Då är det nystädat och fint till lördag :)

Haha, Andreas står och stirrar på mig. Han verkar tycka att jag lyssnar på dålig musik....
Men det struntar jag i! Jag får lyssna på vad jag vill när jag sitter vid datorn :)

Nu ska jag "facebooka" mig lite. Vet att jag skrev i ett tidigare inlägg om att jag hade lagt ner min facebook-sida, och det hade jag också, men fick sen veta att man kunde fortsätta med den bara genom att skriva in sin mail och sitt lösenord igen.....så...ja, jag gjorde det. Hehe....så länge klarade jag mig utan facebook.

Ha en gó kväll!
Tjing*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar