söndag 10 oktober 2010

Haft fullt upp...

....så jag har  inte haft tid att blogga!
Har haft en väldigt rolig helg, i fredags var min syster jätteduktig. Är så stolt! Och festen blev verkligen jättelyckad. God mat, trevligt umgänge, väldigt gott vin och bra livemusik. Hade en uppklädd och stilig sambo också, han var väldigt fin! Det blev en taxi hem vid halv fyra på morgonen och alla var på bra humör, det var vad man kan kalla för "Årets Fest"...inget kan slå den i år!

Igår hamnade jag med Maria och Sofie hos bästaste Millan! Det var inte planerat alls, så jag var inte festklädd, men vi hade skitkul! Det var lite folk där och vi hängde och hade det riktigt schysst! Men det är ju som jag redan har sagt - man har alltid trevligt hos henne! Åker man dit så vet man att kvällen kommer bli lyckad. Hon är så himla söt!

Måndag imorgon, innebär jobb, jobb, jobb och jobb. Sen stallet, sen hem, laga middag, diska, tvätta....bläääee vad tråkigt!


Hoppas ni har haft en lika kul helg som jag!
TjingTjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar