torsdag 14 oktober 2010

slutade tidigt idag...

....och det var asskönt! Men jag var äckligt j*vla trött när jag klev upp kl sex imorse.
tack fina sambo för att du ringde och väckte mig! Jag blir skiträdd att jag ska försova mig och komma försent...brukar vara ganska bra på att sova för länge....hehe.....hm...inte allt för bra!

Snart dags för stallet, ska rida.....ska bli härigt för det är ju riktigt fint väder ute! Solen skiner i kumla idag!

Imorgon börjar jag sent, ska va på jobbet 10.30...men jag tänker inte ligga och sova hela morgonen....tänkte ta stallet på morgonen så kan jag åka hem sen efter jobbet...det är ju fredag!
Är jag i stallet til halv åtta imorgon borde jag hinna med allt....

Ikväll är det bara massa tråkigt. Städa, tvätta, städa, tvätta....bla bla bla bläääääe! Hata!
Men.....måste göras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar