onsdag 13 oktober 2010

Onsdag kväll innebär...

....Jockiboi på TV, hehe! Ikväll är han utklädd till bebis.....så j*vla het!

Haft en bra kväll tillsammans med Andreas. Han sover nu, för han hatar Kungarna av Tylösand....Hur kan man göra det? Dom äger ju stället, haha!

Har varit i stallet mest hela eftermiddagen. Det var ganska mysigt att spendera lite tid med hästarna....
Ibland har jag för mycket annat att göra att jag aldrig inte riktigt tar mig tid att njuta när jag är där med dom.

Snart blir det sängen...Ska upp kl 6 för att vara på jobbet 7....kommer vara aptrött! Men då slutar jag tidigt och det är ju skönt att få göra det ibland! :)

Längtar som f*n till helgen. Då ska jag vara med mina underbara vänner. All kärlek till dom! Finare vänner kan man inte ha än dom som just jag har! När jag var yngre hade jag en massa kompisar som inte alls var sådär jättebra att umgås med....så på senare år sållade jag bort massor, när det var dax att börja "ett nytt liv" och dom jag har nu skulle jag inte byta ut för nåt i världen. Ni vet vilka ni är....ta åt er!

Och Samir kommer ju också som sagt! Det kommer bli såå himla kul!

Men först jobba i två dagar :)

Nattinatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar