fredag 22 april 2011

Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.

Denna lilla uppgift känns ganska självklar för mig vem det skulle vara. Min storasyster Maria som bor i Holland såklart! Vi har inte träffats på flera år och vår relation har varit lite si och så sen min flytt till Kumla, vilket jag tycker är synd, för som barn tog vi alltid hand om varann när ingen annan gjorde det. Hon fanns alltid vid min sida och vi var bästa vänner. Sen flyttade jag, saker blev som de blev och hon flyttade utomlands. Vi hade ingen kontakt på många år men  nu har vi äntligen hittat tillbaka till varann och jag saknar henne verkligen. Det lutar mot att hon kommer dyka upp på bröllopet i maj och jag håller tummarna jättehårt att det blir så. Att få ha min syster hos mig på min stora dag skulle vara obeskrivligt! Tänker på henne varje dag och vill träffa henne nu! Samtidigt som vi är varandras raka motsatts så är vi ändå så lika. Varje mail hon skickar gör mig alldeles varm innombords och jag skulle ge allt för att få ge henne en kram precis just nu.

Så  hjälp mig nu att hålla alla tummar ni har så att hon faktiskt kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar