tisdag 5 april 2011

Vilken dag...

...trodde aldrig den skulle ta slut. Men det gjorde den och med dagens alla "måsten" avklarade har jag nu lagt mig till ro med kissekatterna i soffan och just avslutat kvällens sista samtal med sambon. Stackarn, ligga ensam i en lastbil. Fick veta nu att det lutar mot att han inte kommer komma hem fören på torsdag.....Va faaaan....Då blev jag lite smått besviken men vi kom fram till att detta är nog bara nyttigt för oss, att spendera några nätter ifrån varann för då kommer vi bli desto gladare på fredag när väl ses igen. Men det är förbaskat jobbigt fram tills dess...

 Sååå....här sitter man och rullar tummarna. Tur att jag har mina fyrbenta kamrater här hemma annars hade jag inte överlevt. På tal om dom, i morse klockan FYRA PÅ MORGONEN stod Svante och skrek i ansiktet på mig att han ville ha en tjej och han gav sig fan inte....suck. Då var jag inte lika glad över att han fanns. Lika fort som jag hann kasta ner honom så var han uppe i mitt ansikte igen......daaah kattfan. SOOOV!
Matte var väldigt munter då....inte.

Åkte till ica en sväng innan jag drog mig hemåt och stötte då på min gamla klasskamrat Cajsa och hennes lille son. Har inte sett henne sen studenten så det var väldigt trevligt och lillkillen var såå fin. Så, Hej hej, Cajsa *vink vink* nu fick du en liten rad i bloggen eftersom du så fint nämnde att du följde den....skitkul att se dig!

Får dampanfall på vår DVD-spelare.....Gaaaahh..ska se en helt ny film men hela tiden står det "NO DISC"! ...man kan ju bli galen för mindre....hade ju tänkt ha något att somna till en film idag igen, funkade ju så bra igår....

men jag tänkte skita i det en liten stund för ikväll är världens snyggaste kille på TV:



Aaah, pratar förstår som Dregen. Så jäkla het.
Så jag ska kolla in honom lite nu. Yeeeii!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar