måndag 18 april 2011

Vår!!

Nu har det återigen dröjt lite mellan uppdateringarna men jag har inte haft tid att lägga ner på bloggen faktiskt..men ska bli ändring på det för nu har jag lite mer lust att blogga. Har kommit fram till att jag tänker lägga det jag skrev att jag skulle göra i tidigare inlägg på is. Tar det vid ett senare tillfälle...


Idag har jag varit jätteglad hela dagen...det har ju varit vår ute! Dagen började med att jag vaknade skittidigt efter fyra timmars sömn..trött? Ja! Men som ni vet är ju jag helt stört kvällspigg...jag är en riktig nattuggla, spelar ingen roll vad jag gör - kan inte sova i alla fall! Gick till jobbet, vi var ute redan vid nio och sen var vi ute i princip hela dagen, med undantag när det var dax för lunch!

Slutade tidigt och då var det dax för stallet!




Jag efter jobbet, solbrillorna på såklart!


Svante busade på ballkongen...


...och Saga var med förstås!



Hästarna!


 Mullemys!


 ....massor med Mullemys!

 Han är min allra bästa vän här i livet!


 Vår stallkatt Håkan hade det riktigt skönt i vårsolen idag!



Finare häst än Mulle finns inte.

Finare häst än Mulle finns inte.

2 kommentarer:

  1. Men oj vilken lång näsa han har!

    /Mannen som talar med hästar

    SvaraRadera
  2. Hahaha...snacka inte skit om hästen idiotfan! :)

    SvaraRadera