fredag 1 april 2011

Min lilla hemlis...

Jag känner ju att jag faktiskt inte har så mkt att skriva om nu när all min lediga tid går åt till att fixa inför min lilla hemlis jag har skrivit lite om...men nu vet ju dom flesta och det är offentligt på facebook så varför inte skriva ut det i bloggen?

Jag och Andreas ska gifta oss den 21 maj!

Jag friade lite spontant till honom i januari och nu är det inte många veckor kvar....vill observera att detta inte är ett aprilskämt utan jag är helt seriös. Klänning är bestämd, kommer bli väldigt annorlunda meeen såååå mycket "Cissistil" :) Kan inte vänta längre, vill bli hans fru nuuuuu på en gång. Jag har väntat sen januari och jag är helt pirrig i kroppen! Men inte trodde jag att det skulle vara såhär mycket att dona med inför ett bröllop? Ändå så ska vi inte ha ett jättepampigt bröllop med stor fest utan lite lagom sådär med de närmsta vännerna och släkten. Har nog inte riktigt förstått att jag har funnit den stora kärleken och faktiskt ska bli Andreas fru....kommer nog inte fatta det fören jag står där med honom framför prästen och vi säger ja till varann...just nu är allt bara ett stort kaos i skallen på mig....men ett roligt kaos förstås....detta är bland de största sakerna som har hänt mig! Så jääääkla lycklig!

Så, nu kommer jag förhoppningsvis ha lite mer att skriva om nu när jag "gått ut med det i bloggen". Har haft lite tomt på idéer när jag hållt vårt bröllop lite som en hemlis....men nu har jag ju helt plötsligt massor att skriva om....men jag tänker inte skriva nånting om min klädsel för er, det får ni se efter bröllopet...får förbli en hemlis fram tills dess :) Lite måste jag ju hålla på, hihi!

Skulle kunna skriva hur mkt som helst om detta men jag har lite armt med tid just nu....måste hinna städa lite här hemma (bombnedslag) innan jag drar i väg till stallet....har två timmar på mig. Ikväll vet jag inte vad som händer, eventuellt bio med mina föräldrar....imorgon ska vi fira en kompis som har fyllt år....blir grejer det :)

Nu ska jag dra på lite Volbeat och städa köket, har en Svante sovandes på köksbordet...borde ta ner honom men han sover så sött....matte är liiiite för snäll med sina kissekatter <3

Ha en trevlig fredag kompisar!

1 kommentar: