tisdag 29 mars 2011

Lugn kväll....

Mår lite bättre idag! Fortfarande förkyld med piggare än igår - det går framåt! Hade kraft nog att promenera ut till stallet idag för att mysa med Mulle, ta en ridtur och mocka...det var jättehärligt!

Nu sitter jag hemma i soffan med världens finaste katter och tittar på "kniven mot strupen"....inte särskilt bra program men han programledarn är bra snygg. Därför tittar jag :) Läser lite bloggar och facebookar lite samtidigt så jag är inte jätteegagerad i programmet...
I övrigt har min dag varit lugn....har mest gått runt och snorat hela dagen men jag har haft det bra trots allt!
Åkte hem efter stallet, Andreas kom hem ungefär samtidigt och då åt vi middag....men han var skittrött efter en tuff dag på jobbet så han la sig tidigt....ska också försöka komma i säng hyfsat i tid...får se hur det går med det med tanke på hur kvällspigg jag brukar vara....


Imorgon ska jag träffa fina Milla!! Ska bli jättesuperduperkuuul! Brukar vanligtvis inte göra så mkt på vardagarna, utan brukar mest ligga och dega med katterna i soffan...så nu ska det minsann bli kul att hänga lite med henne!
Måste påminna henne om att hon tar med min kamera så jag kan lägga upp lite bilder i min blogg....glömde den hos henne i lördags....saknar den!

Blev sjukt sugen på en kopp te nu....så det blir nog det!
Har grönt te hemma, och det sägs ju att det ska vara bra för fettförbränningen....kör på det :)











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar