söndag 27 mars 2011

Vilken helg.....

Denna helg har känts lång och himla jobbig faktiskt....min familj förlorade en fyrbent kär liten vän väldigt hastigt och det är otroligt jobbigt. Hon kommer för evigt att fattas oss. Lilla gosan....Har försökt aktivera mig med "roliga" saker för att inte sitta och vara ledsen över det så det har ändå blivit så bra det kan bli....I fredags hade jag och Andreas lite hemmamys med hemgjord pizza och såg på film...

Igår var jag i stallet på förmiddagen och skötte om hästarna, vi har två nya hästan nu som är underbart fina! När jag kom hem satt vi barnvakt åt världens finaste lilla tjej...det blev "Lotta på Bråkmakargatan", utelek och mellanmål i solen...riktigt roligt att spendera dagen med henne - världens finaste unge!

På kvällen bar det som vanligt av till Milla och Putte för lite party....en väldigt händelserik kväll på många sätt som allltid. Hoppas bara att Andersson inte flyttar riktigt än...inget blir lika roligt utan honom. Jävla Norge!
Men det var kul som fan igår, Vi körde sanning och konsekvens i slutet på kvällen...Jag och Milla fick en liten uppgift vi skulle genomföra men det gick fan inte för vi låg på golvet och skrattade ihjäl oss....tror aldrig någonsin att jag har skrattat så mkt i hela mitt liv som jag gjorde då....herregud.....Mina vänner är bara fööör jävla bäst!

Nu ska jag äta ceasarsallad. Göttgött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar