måndag 28 mars 2011

Så jävla trött....

....på den här jävla förkylningen som aldrig vill ge sig! Har varit helt väck hela dagen....liksom klen i hela kroppen....så himla drygt! Vill blir frisk och kry nu...orkar inte gå runt och snora och hosta längre..
Orkade inte med något stall idag...behövde gå hem och vila mig så jag inte måste vara hemma från jobbet...har varit sjuk så mkt att jag faktiskt inte har råd att vara hemma!

 Så jag gick hem efter jobbet och bokstavligen stupade ner i soffan och blev liggandes där....kände mig helt yr i huvudet....det var ju så himla fint väder, hade varit kul att hänga med lite kompisar men nej nej....det fanns ingen ork med det....får hoppas att jag piggnar till innan onsdag för då ska jag och Milla och Carro åka en liten tripp till Vretstorp för att kolla in lite klänningar...tro det eller ej men det finns faktiskt fina klänningar i den byhålan :) Så förhoppningsvis ska ja vara frisk och kry tills dess!

Nu ska jag se på "En unge i minuten"!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar