tisdag 1 mars 2011

Världens roligaste klipp!




Blev tipsad om denna kille av en bekant och han är ju sååå skön! skrattar ihjäl mig....finns fler klipp på youtube men jag ville dela med mig av ett och hoppas på att ni tycker det är lika kul som jag....jävligt ballt med 50 cent också....haha....har skrattat i flera minuter! Jag älskar folk som vågar bjuda på sig själva lite....


Har inte så mycket mer att säga än det....dagen har väl varit som vilken dag som helst. Jobbat, mockat, ridit och  tränat!! Det går åt rätt håll för mig....har snart gått ner 9 kg....men jag ser det inte riktigt än...Andreas ser skillnad och jag märker det på kläder....använder ett par jeans nu som jag förut knappt kunde dra upp över baken.....så det känns kanon! Det är sånt som ger mig motivation att fortsätta äta bra mat och hålla mig borta från sötsaker och annat skit....måste gå ner minst 10 kg innan maj...klarar jag det tror ni? 

Jag måste klara det. Jag SKA klara det. För Cissi hon kan minsann om hon vill. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar