söndag 27 mars 2011

En trevlig kväll!

Jag och Andreas har ikväll varit på en trevlig middag hos Marina och Rickard, ett par nyfunna kamrater till mig och Andreas! Det blev en mycket trevlig kväll! Vi ska inom kort bjuda hem dom till oss på middag för vi hade väldigt kul tillsammans! Roligt med lite nya bekantskaper....

Dagen idag har varit seeeeg, snorig och täpt i näsan...tog en liten powernap innan stallet, behövde verkligen det....så jäkla sliten....och inte blev det bättre över att den där jävla snön kom också...är den inte borta imorgon när jag vaknar får jag psykbryt...då får jag ett raseriutbrott som inte är av denna värld vill jag lova...är vansinnigt trött på vintern nu.

I veckan blir det rätt lugnt, men på onsdag ska jag hänga med Milla och Carro....vi ska till Vretstorp en sväng. Kommer bli kul, vi träffas inte så ofta mitt i veckan så det blir jättekul! Annars händer inte så mkt....ska passa på att umgås med Andreas så mkt jag kan eftersom han jobbar dag denna vecka...eftersom vi knappt såg varann förra veckan ska jag passa på att ha massa mys denna vecka....min älskling...Han jobbar så mycket och jag längtar efter honom ju!

Snart blir det sängen, jobba imorgon! Ska se lite på TV så jag blir sömnig....att jag aldrig kan vara riktigt trött på kvällarna?!?! Jag är ju pigg när jag väl kommer till jobbet men det är ju efter att ha druckigt litervis med kaffe innan jag går dit....suck! I veckan ska jag försöka få Svante till veterinären också...Det står högt på "att göra-listan" för tillfället...lilla älsklingen är väldigt jobbig just nu...Han ligger nu brevid mig och tvättar sig om baktassarna...vi köpte ett halsband till honom i fredags....ett silverfärgat med strassstenar....passar mattes lilla fjolla alldeles utmärkt! Saga fick också ett nytt, ett rosa! Bara det finaste duger åt en prinsessa.....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar