torsdag 10 mars 2011

Imorgon är det...

...FREEEEDAAAG!

Vilket innebär utgång och fest med världens bästa kompisar! Vi ska förfesta hos Millan, sen blir det förhoppningsvis O´Learys. Kommer bli en guldkväll! Andreas hänger med också...längtar!

Men än så länge är det bara torsdag och jävla skitväder ute. Hatar torsdagar, dom är alltid så sega....uuh. Men idag har det varit en bra dag, full rulle på jobbet, sen hem, kasta i mig en banan, drog i väg till stallet....åkte med mamma till ridhus...pallade inte att rida ute i regnrusket. Det var skitkul att åka i väg med Mulle, han var jättefin och var på kanonhumör.

Kom hem sent, typ halv nio....helt slut. Slängde i mig lite risgrynsgröt....fick lite ångest över att det blev kvällsmat så sent men....jag var ju tvungen att äta någe.

Sov på soffan igår natt...kände mig lite ensam och längtig efter Andreas. Vaknade och hittade världens sötaste "God morgon - lapp" från älsklingen och fick ett stort leende på läpparna, trots mitt hemska morgonhumör....

Tror jag kör på soffan ikväll  med...sover bättre där när Andreas inte är hemma....stackars mig, ensammast i världen! ....hehe. Inte riktigt sant, men när jag blir sådär längtig så tycker jag hemskt synd om mig själv!

Fick hem mina tuber med ansiktsmasker från Orriflame idag! Hade beställt från en på jobbet och jag provade en idag.....så himla skön känsla efteråt....huden vart som ny, helt underbart! Kommer missbruka dom där en gång i veckan eller nåt....en ny favorit!

Nu blir det nog sängen...ska upp kvart över sex. Fan att man ska vara så kvällspigg....jobbigt..men jag måste ge det ett försök, måste sova!!

Får se om jag hinner uppdatera imorgon, kanske!
Om inte, så får ni ha en riktigt trevlig fredag allihop...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar