söndag 20 mars 2011

Vårkänslor!

Härligt väder idag, mår riktigt bra över att få lite solsken...den där vintern erkar ju äntligen vara över. Vågar man hoppas på det denna gång? Snart är ju mars slut så det bore ju vara så att efter ett halvår av snö och kyla att det faktiskt är slut på skiten på riktigt nu! Fick mersmak när vi fick uppleva vår i England, vill ha mer vår!

Igår kväll var vi hemma bara...kelade med katterna och bara njöt av att vara hemma. Ville väl lite halvt hänga med kompisar igår men nej, ingen hade tid för mig inte...så jag fick minsann vara hemma. Jag insåg dock ganska snart att det var precis vad jag behövde, bara ligga hemma i soffan och göra ingenting, för jag var jävligt trött eftersom jag somnade vid halv elva i soffan. Sur sambo som inte uppskattade att jag somnade så tidigt, själv tyckte jag det var väldigt skönt eftersom jag annars har väldigt svårt att slappna av och somna tidigt...skönt att vakna utvilad!

Sen blev det en liten tripp till Marieberg för att handla lite pysselgrejer för en dyr peng eftersom vi har lite att greja med till en sak som vi ska fixa med ikväll, ska bli kul! Sen blev det en lunch också, jag åt pastasallad med parmaskinka och Andreas åt hans favoritmat - bakad potatis! Sen åkte vi hem och nu sitter vi och gör mest ingenting, men snart ska jag ra mig i väg mot stallet för att rida lite och ägna mig åt annat stallpyssel!

Nu ska jag ta en kaffe innan huvudet sprängs i bitar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar