måndag 7 mars 2011

Ridning och träning!

...och nu är det såklart Top model som jag sitter bänkad framför!  Kan inte missa det ju....

Kände mig duktig idag på crosstrainern...gav verkligen allt, trodde ett tag att jag skulle kräkas. Så jäkla skön känsla efteråt....tränade lite mage idag också, den måste ju vara platt och fin till beach 2011 ;) Jag älskar att träna....det rensar liksom tankarna...och idag hade jag en slags....frustration i mig över en sak som jag har funderat på hela dagen så det var lika nyttigt för psyket som för kroppen att träna idag. För när jag var klar kunde jag släppa allt och bara må bra liksom....



Och jag känner mig så himla mkt gladare och piggare! Och jag är så glad att jag verkligen tog tag i det här på riktigt, vill bli en snygging igen, samma snygging som jag var för två år sen....och det kommer jag bli.....shit vad jag ska ha snygga kläder i sommar....när jag har nått mitt mål, 15 kg till!

Då ska jag köpa en ny bikini...längtar efter strandhäng med Millan och gänget.....det går fort, sommarn är ju snart här! Bara det blir april så går tiden fort....och den här sommaren kommer bli den bästa nånsinn...bland annat har jag ju en liten "hemlis" som jag inte vill skriva om fören den dagen väl kommer, sen ska jag på Peace and Love i Borlänge! Jag och Maria ska åka, är det fler som är sugna på att åka är det bara hänga på. Det kommer bli sjukt kul! Volbeat kommer ju....går inte att missa!


2 kommentarer:

  1. du måste berätta hur du ätit och tränat.. du gör mej inspirerad! :D

    SvaraRadera
  2. Hehe, har just skrivit ett inlägg om det till dig :) hoppas du blir lite klokare av det....och kör på, det är skitskönt när man inser att man klarar av det! Ger världens kick! kram

    SvaraRadera