tisdag 15 mars 2011

Frisk?

....Jag börjar bli piggare, ingen feber (Tack, tack,taaaack!!!!!) men fortfarande rosslig i halsen och snorig, men jag tror jag överlever det....saknar jobbet, stallet, familjen och mitt resterande sociala liv...är trött på att ligga såhär men det var nog välbehövligt, tror inte jag hade blivit frisk annars...hade ju inget alternativ, jag var tvungen att bli frisk, men jag måste medge att jag var lite rädd för att febern inte skulle ge sig innan var semester, så jag är väldigt tacksam att jag slipper gå i feberdimman på Liverpools gator :)


Längtar som fan. Kan inte beskriva bra nog för er för att ni ska förstå hur mycket jag faktiskt kommer uppskatta dessa dagar tillsammans med min Andreas. Vi har aldrig åkt i väg såhär under våra år tillsammans så detta kommer bli underbart! Vi är så tacksamma över denna fina julklapp vi fick från min familj, tror inte det är sant att vi äntligen ska få åka och bo på hotel och rå om varann, att vi ska få åka och se något helt nytt och att jag faktsikt ska få besöka Beatles-museét!! En dröm som besannas....Jag kommer vara helt lyrisk och kroppen kommer vara proppfull av endorfiner...kommer gå som i ett lyckorus där inne. Enligt min plan ska vi besöka det på torsdag. Längtaaaar!!!

Vi åker härifrån i morgon vid elvatiden på förmiddagen...vi kommer vara framme i Liverpool vid sex. Då blir det att ta en taxi till hotellet, checka in där och piffa till sig lite på rummet...kanske en liten drink i hotelbaren? Sen bär det av ut på stan för att besöka en pub och bara njuta av livet. Självklart ska vi äta "fish and chips"....rätt onyttigt men väldigt gott....lägger ner min diet lite halvt nu när vi är på semester...får träna lite extra när vi kommer hem igen :) Måste ju unna sig lite när man väl åker bort!

Åhhåååå, känns som tiden står still. Jag vill åka nu!!
Kaffe nu. Har inte kunnat dricka kaffe sen i fredags så det är något jag måste ha.

Uppdaterar imorgon innan avfärd, om inte så hörs vi på lördag och då lägger jag upp bilder från resan.
Ha det bra kompisar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar