söndag 6 mars 2011

Kul kväll!!

Hade sjukt kul hos Milla och Putte igår....en av dom roligaste festerna hittills tror jag...kom hem sent som vanligt...hehe...orkade knappt kliva upp...men som alltid är det värt det! Var ju tvungen att fira en sak.....

....JAG HAR GÅTT NER 10 KG!! Yeeeiiiii, duktiga jag....


Är riktigt stolt över mig själv att jag har klarat det så bra på bara en månad. Jag kan gott klappa mig själv på axeln och vara lite mallig :)



Jag är så jävla glad över mina vänner, dom är helt underbara! Milla vet precis allt om mig och jag kan verkligen öppna mig för henne och jag vet att hon alltid finns där...hon är en vän som jag vill ha vid min sida resten av livet. Samma sak gäller Mattias som är med på bilden här ovanför....världens bästa killkompis. Jag är lyckligt lottad som har så fina vänner....


...Får ju inte glömma Putte heller.....lite speciell kille men också himla bra...han kan driva mig till vansinne emellan åt men när allt kommer omkring så tycker jag himla mycket om honom.


....och så har vi ju Maria, min coola blondin som har hängt med längst av alla.  En härlig tjej som kan få partyt till en annan nivå...hehe. Men också en väldigt ödmjuk tjej som alltid ställer upp. Med henne kan man ha låååånga och mysiga soffkvällar och prata om allt mellan himmel och jord. Vi är lika varann du och jag gumman. Tillsammans kämpar vi på genom livet!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar