torsdag 24 mars 2011

Peppar redan nu...

....inför sommarens festivalbesök! I år (som ni säkert redan har läst om ni följer min blogg) bär det av till Borlänge för att besöka Peace and Love....kommer bli helt jävla sjukt. Jag menar, kolla in bandsläppen på http://www.peaceandlove.nu/festival/artister/ så fattar ni vad jag snackar om....igår fick jag se en ny artist som dom bokat. Då fick jag typ en chock och trodde ärligt att jag skulle svimma. Det är inte vem som dom har bokat nu....utan självaste.....

BOB DYLAN!!!

Som ni vet är ju jag värsta musiknörden så att få chansen att se en legend som honom är helt obeskrivligt. Folk kommer troligtvis tycka att jag tjatar och att jag är lite smått töntig men det skiter jag i....detta är nog bland det största som kommer hända mig tror jag. I alla fall i den kategorin....helt otroligt. Jag har så himla mycket att se fram emot denna våren och sommaren...så jävla lycklig blir jag när jag tänker på allt bra som kommer hända mig och folk i min närhet. Och att få veta att jag även får chansen att uppleva Bob Dylan live är mer än vad jag klarar av att ta in....

Varför känns sommaren så långt borta för?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar