måndag 14 mars 2011

Kurerar mig...

...för självklart skulle jag bli sjuk....Därför har jag inte orkat blogga något, för jag har bara sovit hela dagarna....
Jag är fan jämt sjuk. Känsligt imunförsök eller vad?!

Var lite halvkrasslig i fredags med piggnade till efter duschen så jag sminkade mig och drog på mig festklänningen,  Milla kom och hämta oss och jag var på bra humör, inte helt på topp men endå så jag trodde jag orkade....men inte det. Efter ett par timmar på förfesten med världens bästa vänner började jag må skit. Fick en värktablett (envis som jag är, jag skulle minsann ut på krogen) men det hjälpte inte.....lånade tempen och det visade sig att jag hade 39 graders feber...inte konstigt att jag kände mig "lite krasslig". Ringde mamma och blev väldigt ynklig och liten.

Sen stupade jag i säng medans festen fortsatte där ute....jag var så jävla deppig. Putte, Milla och Andersson hade gjort en jättefin present till oss med foton på mig och Andreas och på dom tillsammans med oss.....värsta fint! Ska ta kort på det så fort jag har lite ork igen att engagera mig i bloggen igen, måste bli frisk först! Sen hade dom köpt blommar, skumpa och jordgubbar...

Allt för att lite i efterhand fira min och Andreas förlovining....Jag blev så rörd och såååå ledsen över min höga feber när dom hade ordnat så fint....men jag smakade en klunk skumpa i alla fall :)

Sen la jag mig, somnade kvart över tre på morgonen...grät och längtade hem. Världens längsta och jobbigaste natt. Sen har jag väl i princip sovit sen dess. Vaknade nu av att magen kurrade....har gått ner 2 kg tack vare febern....så något posivtiv har det varit i alla fall. Nu ska jag vila och kurera mig ordentligt så jag blir frisk för på onsdag är det ju äntligen dax för vår resa till......

....LIVERPOOL!!!

....Nu ska jag återgå till soffliggandet igen. Gäsp. Ge mig mitt liv tillbaka igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar