lördag 19 mars 2011

Liverpool var underbart!

Shit, vilken vilken häftig stad Liverpool är! Jag hade lätt kunnat stanna över helgen också...Andreas och jag har haft det helt fantastiskt och vi fick uppleva våren i några dagar! Satt på uteserveringar i T-shirt och solglasögon och njöt av värmen....Vi åt och drack gott och besökte Beatlesmuseémet....låter några bilder från resan tala för sig själv. Det går inte att beskriva denna resa med ord!



 John Lennons piano, det som han skrev låten "Imagine" på....det kom en liten tår då faktiskt, otrolig upplevelse för en musiknörd som mig!



...Sjävlklart var jag tvungen att tatuera mig i England.....




...och resultatet av det hela blev såhär:


Sjukt njöd!!











Vi har ungefär 300 bilder så jag kan inte lägga upp alla, men nu fick ni se lite av vår skithärliga resa!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar